Αξιολόγηση: GoStudent – Ιδιαίτερα Διαδικτυακά Μαθήματα

Αξιολόγηση: GoStudent – Ιδιαίτερα Διαδικτυακά Μαθήματα
"Θέλει δουλείτσα"
Εξυπνη ιδέα, δύσκολη υλοποίηση. Θέλει ακόμα δουλειά και μεγάλη προσοχή στις επιλογές των καθηγητών
Τιμή
Ποιότητα Διδασκαλίας
Αποτελεσματικότητα
Ευκολία στη Διαχείριση
Εξυπηρέτηση/Υποστήριξη
ΘΕΤΙΚΑ
Πλατφορμικό
Καλές τιμές
Δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Ανεξέλεγκτα αυτοματοποιημένες χρεώσεις
Συχνές αλλαγές δασκάλων
Χαμηλής ποιότητας διδασκαλία
3.7

Πρόσφατα με “τσάκωσε” μια καλοφτιαγμένη lead ad της GoStudent.org στο Facebook. Αμέσως συμπλήρωσα τα στοιχεία και την επομένη με κάλεσε στο τηλέφωνο μια συμπαθέστατη κυρία, για να μου εξηγήσει τη διαδικασία, κλπ.

Λοιπόν, εμείς ψάχναμε για ιδιαίτερα μαθήματα στα Γερμανικά για το γιο μου (11χρονών). Οι τιμές που μας ανέφερε στο τηλεφώνημα ήταν από 15€ έως 18€/ώρα για ένα μάθημα την εβδομάδα. Τελικά καταλήξαμε στα €18 (Μια ζωή το από-έως καταλήγει στο έως. Μάστιγα αυτό το “έως”.)

Μας ανέφερε ότι θα ξεκινήσουμε με ένα δοκιμαστικό μάθημα δωρεάν και μας έδωσε τα στοιχεία πρόσβασης για την πλατφόρμα τους. Αυτό ήταν και το κομμάτι που με τράβηξε περισσότερο, αφού δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κανονίζεις αυτά τα πράγματα πλατφορμικά, χωρίς τηλέφωνα και γραφειοκρατίες. Αρκεί όλα να δουλεύουν σωστά. Ακόμα και η εισαγωγή της κάρτας για πάγιες πληρωμές στην αρχή μου καλοφάνηκε.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν αμέσως μετά το πρώτο δοκιμαστικό μάθημα, η καθηγήτρια παραιτήθηκε και έτσι μας έβαλε σε διαδικασία αλλαγών από πολύ νωρίς. Ταυτόχρονα κάποια μικροπροβλήματα στην πλατφόρμα και διαδικασίες που δεν λειτούργησαν στην αρχή, αλλά μετά τακτοποιήθηκαν. Εκεί πάντα δείχνω κατανόηση γιατί γνωρίζω αρκετά καλά από την εμπειρία μου τι εστί κατασκευή πλατφόρμας, ειδικά τέτοιου μεγέθους και τι προβλήματα προκύπτουν. Ακόμα καλά λοιπόν.

Η εξυπηρέτησή τους μας έκανε ακόμα ένα δοκιμαστικό δωρεάν μάθημα λόγω της κατάστασης. Πάρα πολύ καλό response το οποίο μας έκανε να αιδιοδοξούμε και να τους συμπαθούμε περισσότερο.

Η νέα καθηγήτρια όμως δεν ήταν και αυτή τόσο καταρτισμένη. Η σύζυγος, η οποία μιλά άπταιστα τη γλώσσα, αμέσως εντόπισε λάθη στη διδασκαλία και εκεί ήταν που αρχίσαμε να ξενερώνουμε. Μετά είχαμε και νέα παραίτηση, γεγονός που άρχισε πια να μας ενοχλεί. Και ταυτόχρονα άρχισε η κάρτα μας να χρεώνεται για μαθήματα που και ήταν δωρεάν και μάλιστα κάποια δεν έγιναν λόγω αδυναμίας καθηγητή. Το αναφέραμε στην εξυπηρέτηση και τελικά καταφέραμε μέσω της πλατφόρμας να απενεργοποιήσουμε την κάρτα ώστε να έρθουν στα ίσα τους οι χρεώσεις.

Η νέα καθηγήτρια, τρίτη κατά σειρά, ήταν πιο “καπάτσα” και δυναμική (καλό στοιχείο όταν το παιδί είναι σχετικά συνεσταλμένο) αλλά και αυτή έκανε κάποια λαθάκια στην αρχή. Αλλά σαφώς ήταν πολύ καλύτερη από τις πρώτες.

Όμως το γυαλί είχε ήδη ραγίσει και εμείς είχαμε ήδη αποφασίσει να φύγουμε.

Εδώ να προσθέσω ότι:
Δεν καταδικάζουμε την εταιρία, είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα το να βιομηχανοποιήσεις/αυτοματοποιήσεις μια τέτοια υπηρεσία η οποία βασίζεται όχι μόνο στη γνώση και τη μεταδοτικότητα αλλά και στη χημεία και την προσωπική επαφή. Τα παιδιά μας εξυπηρέτησαν σχεδόν όλες τις φορές, προσπάθησαν να λύσουν τα προβλήματά μας και ήταν εκεί όσο μπορούσαν. Δυστυχώς το σύστημα κόλλησε περισσότερο στην κατάρτιση των καθηγητών τους.

Και προφανώς για να μειωθούν τα κόστη, η εταιρεία προσλαμβάνει λιγότερο καταρτισμένους καθηγητές. Ωλ τάιμ κλάσικ κάπιταλισμ.

Αγαπητό GoStudent:

Όσο χαμηλό και να είναι το κόστος του καθηγητή, τίποτα δεν αντικαθιστά το στοιχείο της αποτελεσματικότητας. Δεν θα καταφέρετε τίποτα συνεργαζόμενοι με γνωσιακά μη-καταρτισμένους καθηγητές. Είναι πολύ ωραία η ιδέα σας αλλά πρέπει να βρείτε το σημείο τομής που και θα σας φέρει το απαραίτητο κέρδος, καλούς συνεργάτες αλλά και θα σας κάνει να δημιουργήσετε ένα καλό όνομα στη συγκεκριμένη αγορά.

Ποια είναι η άποψή σας; Έχετε συνεργαστεί με τη συγκεκριμένη εταιρεία; Αν ναι, μπορείτε παρακάτω να σχολιάσετε τη δική σας εμπειρία.