Το Oculus Quest έγινε Meta Quest

Μόλις μια εβδομάδα αφότου το Facebook (Meta) ανακοίνωσε την αλλαγή του ονόματός του, άρχισε ήδη να κυκλοφορεί εκεί έξω το νέο του branding “Meta Quest”.

Την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια του Facebook Connect 2021 (δείτε το site, πραγματικά αξίζει), ο Mark Zuckerberg αποκάλυψε την επίσημη μετονομασία του Facebook σε “Meta”. Η αλλαγή του ονόματος έχει ως στόχο να αντικατοπτρίσει την ολοένα αυξανόμενη μετατόπιση των αξιών της εταιρείας, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της φιλόδοξης πλατφόρμας metaverse. Ο Ζούκερμπεργκ επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα αρχίσει σταδιακά να απομακρύνεται από το εμπορικό σήμα Facebook κατά τη διάρκεια του έτους, έως το 2022.

Ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί. Σύμφωνα με τον Andrew “Boz” Bosworth, ο οποίος σύντομα θα γίνει CTO της Meta, η αλλαγή του ονόματος θα επηρεάσει και τη σειρά προϊόντων της Oculus. Έτσι λοιπόν, τα Oculus Quest και Oculus Quest 2 θα αναφέρονται πια ως Meta Quest και Meta Quest 2 αντίστοιχα. Φυσικά, υποθέσαμε ότι θα χρειαζόταν κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι η εταιρεία να ξεκινήσει το rebranding. Σύμφωνα με μια νέα ανάρτηση σε blog, ωστόσο, το rebranding της Meta έχει ήδη ξεκινήσει.

Νωρίτερα σήμερα (σ.σ. 5 Νομεβρίου), η ILMxLAB (Star Wars: Tales From the Galaxy’s Edge, σειρά Vader Immortal) ανακοίνωσε τα σχέδιά της να φέρει μια ειδική preview version του δημοφιλούς παιχνιδιού Star Wars VR: “Star Wars: Tales From the Galaxy’s Edge” στο Downtown Disney District στο Disneyland Resort στο Anaheim της Καλιφόρνια (διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα). Θα υπάρχει επίσης μια ειδική έκδοση του παιχνιδιού που θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της μαγικής παρέλασης των Χριστουγέννων του Disney Parks το Σάββατο 25 Δεκεμβρίου (2021).

Image Credits: Facebook Meta

Η σημερινή ανακοίνωση συνοδεύεται επίσης από νέες διαφημίσεις με το εμπορικό σήμα της Meta Quest. Αυτό που είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι ότι η εταιρεία επέλεξε να συμπεριλάβει ένα γραφικό με το αρχικό λογότυπο της Oculus. Ανεξάρτητα από το ποια είναι η γνώμη όλων μας για το rebranding, είναι συναρπαστικό να παρατηρούμε τη διαδικασία να βρίσκεται σε εξέλιξη. Το όνομα “Oculus” έχει γίνει συνώνυμο με την κοινότητα VR, αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι η εταιρεία να αποχωριστεί το παλιό της δέρμα.

Έχετε κάτι να προσθέσετε; Πώς σας φάνηκε το rebranding αυτό; Ενημερώστε μας στα σχόλια παρακάτω!